Норми п. 6 Тимчасового порядку визначають, що рішення про присвоєння або зміну адреси об’єкта будівництва, об’єкта нерухомого майна приймає уповноважений орган містобудування та архітектури.
Цією ж нормою закріплено, що уповноваженим органом з присвоєння адреси може бути:
Перелік документів, необхідний для отримання послуги:
Перелік документів, необхідний для отримання послуги:
Перелік документів, необхідний для отримання послуги:
Перелік документів, необхідний для отримання послуги:
Адреса об’єкту будівництва (крім номеру окремої частини об’єкта) присвоюється за вибором замовника будівництва:
Присвоєна адреса об’єкта будівництва вказується в містобудівних умовах та обмеженнях (як місце розташування об’єкта) або будівельному паспорті. У містобудівних умовах та обмеженнях і будівельному паспорті додатково зазначаються відомості про дату та номер рішення уповноваженого органу з присвоєння адреси про присвоєння адреси об’єкту будівництва та найменування такого органу.
З дати прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта присвоєна відповідно до нового Порядку адреса об’єкта будівництва автоматично вважається адресою об’єкта нерухомого майна та не потребує прийняття додаткових розпорядчих документів відповідними уповноваженими органами з присвоєння адреси.
Замовник будівництва протягом п’яти робочих днів з дня реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі відповідного сертифіката забезпечує направлення в електронній формі повідомлення про прийняття в експлуатацію об’єкта нерухомого майна відповідному уповноваженому органу з присвоєння адреси.
За присвоєння адреси об’єкта будівництва, об’єкта нерухомого майна плата не стягується.
Уповноважений орган з присвоєння адреси протягом п’яти робочих днів з дня отримання від замовника будівництва документів:
Повний пакет документів для певного виду нерухомого майна подається до Центру з надання адміністративних послуг або до управління містобудування та архітектури за місцем знаходження об’єкта нерухомості. Подання документів здійснюється заявником особисто, через уповноваженого представника або поштою ( рекомендованим листом з описом вкладення).
Дана послуга є безкоштовною, а строк її надання складає 30 календарних днів.
Підставами для зміни адреси об’єкта нерухомого майна є:
впорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна.
За результатом отриманої послуги заявнику надаються:
Свідоцтво про присвоєння поштової адреси об'єкту державної реєстрації, розташованому на території адміністративно-територіальної одиниці
Копія розпорядження голови адміністративно-територіальної одиниці
Викопіювання з плану М 1:2000 з показом місця розміщення об'єкту, якому присвоєна поштова адреса
Копія зразка адресної таблички